Lenovo که به عنوان چهارمین سازنده کامپیوتر در جهان می باشد، قصد دارد تا علامت تجاری IBM را که نشان دهنده زیرگروه بودن Lenovo در IBM از سه سال پیش است را حذف کند. Lenovo امسال با افزایش قابل توجه 4.4 بیلیون دلاری فروش خود نسبت به 105 میلیون دلار سال گذشته تصمیم به این اقدام گرفت.
William Amelio مدیر اجرایی Lenovoضمن عنوان کردن این موضوع گفت : " با مشاهده این روند ما هم اکنون می توانیم اعلام کنیم که کمپانی قویتر و سالمتری هستیم. یکی از اهداف فعلی ما خارج شدن از علامت تجاری IBM و ارائه سیستم ها بر اساس نام تجاری Lenovo می باشد که این هدف 2 سال پیش از موعد مقرر انجام خواهد شد ".
منبع: دنیای IT